niedziela, 28 lipca 2024

Bristol Renaissance Fairy

 Dziś chciałabym zaprosić Was do parku tematycznego Renassaince Fairy w Bristol  w stanie Wisconsin. 

 

Po przejściu przez bramy tego zacnego budynku na zdjęciu powyżej, jakby za pomocą magicznego portalu cofamy się w czasie do roku 1574,  prosto w ekscytujący dzień  jarmarku z całym jego dobrodziejstwem i inwentarzem;

- Z grami i zabawami z XVI wieku, 


Tutaj panu zamkniętemu w dybach (zapewne za cięty język) wymierzana jest kara za pomocą pomidorów. Skazany nic jednak sobie z tego nie robi i w najlepsze dogryza rzucającym, dzięki czemu trudniej im go trafić. :)

Karuzela napędzana przez siłę mięśni piratów.

- Sztuką i rzemiosłem, 


- Jedzeniem





Na terenie parku jest kilka scen, na których wystawiane są przedstawienia: począwszy od komedii, poprzez sztukmistrzów i akrobatów, na minstrelach kończąc. 




Bristol Renaissance Fairy jest monarchią pod rządami najaśniejszej pani i jej dworu,




Nie brakuje też szlachetnych rycerzy, którzy mogą się sprawdzić podczas turnieju.



Ale jest to przede wszystkim miejsce, gdzie można wybrać się z rodziną i znajomymi i gdzie można spotkać fanów fantasy, historii, steampunku, a nawet mangi. Przez 9 letnich weekendów niezwykle barwne towarzystwo zjeżdża się do Bristol, aby spędzić czas w baśniowej atmosferze. Każdy dzień ma swój temat i można brać udział w konkursie na najlepszy kostium.




Czarodziej chyba przesadził z eliksirami. Teraz cierpliwie czeka, aż przestaną działać. :)



A może to były grzyby? 🤔




Kogo jeszcze spotkamy na swej drodze?














Wróżki, fauny, elfy...




Wyobraźnia nie zna granic.
Dobrego tygodnia.

22 komentarze:

  1. O, to cos dla mnie, szkoda, że mnie tam nie było!
    Uwielbiam i podziwiam organizatorów, trochę radości dla dużych i małych!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsce stało się kultowe. Na przestrzeni lat widzę jak bardzo się rozrosło. Tam zawsze jest wesoło. Ludzie fajnie się bawią, przebierają. I tak jak napisałaś: "dla dużych i małych." Pozdrawiam 🤗

      Usuń
  2. Parki tego typu sa bardzo interesujace i mozna sie zawsze czegos nauczyc. To swietna zabawa dla rodzin z dziecmi, lubie takie miejsca :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ja też! Tyle ciekawych rzeczy jest na świecie, tyle się dzieje wokół...
      Serecznie pozdrawiam 🤗

      Usuń
  3. Takie coś lubię. Z chęcią wzięłabym w tym udział. Widzę, że stroje ludzi - wysoka klasa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Część to aktorzy zatrudnieni w parku, ale wielu gości interesuje się cosplay. Ludzie fajnie się bawią, żartują, są bezpośredni, pięknie to wygląda. Chyba wybiorę się jeszcze raz na zakończenie sezonu.

      Usuń
  4. Bardzo lubię takie miejsca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraźnia ma wielką moc. Wszystko zaczyna się od myśli...

      Usuń
  5. Parece que te divertiste. Geniales imagenes. Te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sí, fue un buen día. Te mando un beso, 😘

      Usuń
  6. no, wreszcie i dla mnie coś! Wygląd mam żebraczy( dbam jednak o higienę osobistą) i kręciłbym się między jakąś garkuchnią i pijalnią trunków. Ciekawe, czy te typy grzeszą szczodrością i by coś przysponsorowali, czy tylko tak na pokaz udają luzaków. No jak, a Ty rzuciła byś marnym dolcem do mojej czapki(żeglarskiej), aby wspomóc spragnionego smakosza? 3mam za słowo, jak będziesz to wypatruj mnie koło katucha, a obdarzę Cię najpiękniejszym uśmiechem na jaki mnie jeszcze stać. serwus!
    jaznowuja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzuch musi być pełny, aby się dobrze bawić. 😀

      Usuń
  7. Świetne miejsce, fajna atrakcja dla małych i dużych. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj :) Ten park tematyczny to prawdziwa podróż w czasie :) Widać, że jest tam mnóstwo atrakcji dla każdego, a różnorodność kostiumów i postaci tylko dodaje klimatu. Ciekawe, jak wyglądałby taki dzień w kostiumie z epoki albo jako postać z fantasy :) Dzięki za super relację i życzę dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Norwegio! Wiele scenariuszy biorę pod uwagę. 😀 Kiedyś pisałam więcej fantasy, a historie same układały mi się w głowie. Robiłam to dla zabawy. Wyobraźnia ma wielkie znaczenie w każdej dziedzinie. Myśli i słowa to nasza energia. Tam gdzie je kierujemy i gdzie nasza uwaga się skupia, tam następuje rozwój. Serdecznie pozdrawiam 🤗

      Usuń
  9. Pomidorki spod dybów można by wykorzystać do sosu, tak coś czuję, że dzień przeżyłbym bez wydania centa! Jako żebrak jeszcze bym i coś zarobił,a może i poderwał jakąś turystkę, na migi. Ameryka to nadal kraj dużych szans?
    jaznowuja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, zresztą nie tylko ja tak sądzę, że w Ameryce jak ktoś ma fach w ręku, głowę pełną pomysłów, szybko się uczy i chce pracować, to może się jeszcze dorobić.

      Usuń
  10. Połączenie festiwalu cosplay i historycznych elementów, ciekawa mieszanka. :)

    Nic mi nie wiadomo na temat tych linii lotniczych, nawet nie zwróciłem uwagi na napisy na samolotach.

    No nie wiem, pierwszy raz widziałem tak nisko lecący samolot wyróżniający się na tle innym sylwetką. W sumie pierogi są dla wielu dobrą potrawą. :)

    Pozdrawiam!
    https://mozaikarzeczywistosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście! Święty Jacku z pierogami, módl się za nami! 😉🙏🥟🥟🥟

      Usuń
  11. Ciekawa wycieczka, dzięki za nią 😉. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie flowersblossominthewintertimr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie. Pozdrawiam serdecznie 🤗

      Usuń