wtorek, 25 września 2012

Koncertowo


   A ja wam powiem, że jesień tutaj ma w sobie magię. Coś niesamowitego snuje się w gałązkach drzew. I jakby jakieś dzikie zwierzę skrada się w zakamarkach ulic, szeleści liśćmi na wietrze, przynosi dreszcz. Nie, nie ze strachu i chłodu, ten dreszcz niesie ze sobą coś nowego, tajemicę.  To takie preludium do wigilii wszystkich świętych, które obchodzi się tutaj bardzo hucznie, aczkolwiek całkiem inaczej niż w  Polsce. 
Nie mam zamiaru smęcić, bo to nie w moim stylu, ale zaproponować Wam wyjście na spacer, na koncert, do teatru, odświeżyć swoje zarzucone, zakurzone na czas wiosny i lata pasje. 
Wydaje mi się, że dzięki takim zabiegom można poczuć się conajmniej kilka lat młodziej. Ja zeszłej nocy czułam się jak nastolatka, kiedy rozpuściłam swoje włosy, ubrałam katanę i wtopiłam się w tłum na koncercie Kamelot i Nightwish. 







22 komentarze:

  1. wszędzie ma w sobie magię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa, tyle, że na blogach powoduje niemożliwą do zniesienia melancholię. Niedobrze się robi. :)

      Usuń
    2. lubię melancholię, pod warunkiem że nie przekracza granic grafomanii:)

      Usuń
    3. Nie przyjmuję jeśli jest za dużo melancholii. A co ty na blogach chciałeś spotkać Czechowa?

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Czym jest ta magia? Jak byś ją określił? :)

      Usuń
  3. Ble...ble... Ale także ble...ble...ble...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Umiesz artykułować jakieś inne sylaby?

      Usuń
    2. Ble-ble-ble, bla-bla-bla, u-cha-cha, łupu-cup, duuup!!!
      Też umiem...

      Usuń
    3. Czy to jakaś pandemia nowego wirusa?

      Usuń
  4. Oczywisśie, mógłbym tę magię zdefiniować na wiele sposobów, wolę jednak dać sie jej ponieść!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak ciebie, ale mnie rozwija zgłębianie wiedzy. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  5. Każda pora roku coś w sobie ma, jakąś magię...a jak jeszcze jest to pora roku z koncertem w tle, to już naprawdę się pięknie robi :o)

    Mnie też koncert się marzy...że pewien zespół tu przyjedzie...czy tak się zdarzy...?

    Rozmarzyłem się przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarzy się, tylko musisz obserwować trasy koncertowe swoich ulubionych zespołów i z wyprzedzeniem planować takie wyjścia. ;)

      Usuń
  6. Mniam, Nightwish jest wyborny. Jesień też, byle była ciepła, słoneczna i ruda. Burej mówię stanowcze nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie powiesz nie "30 tysiącom rozwieszonych skarpetek" - jak to określiłaś.
      Może wyprać? :)

      Usuń
    2. Skarpetkom też mówię nie, ale może jesień bardziej będzie skłonna do usłyszenia :)
      Masz cudowny proszek?

      Usuń
  7. Witaj
    U nas jesień kolorowa, słoneczna i ciepła :)
    A Ty, gdzie teraz jesteś?
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi tylko zimno przeszkadza, jakie się z tym czasem wiąże...

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale nie dajmy się pogodzie. Fajne rzeczy można robić w każdą. Pozdrawiam i trzymaj się cieplutko. :)

      Usuń